lördag 1 oktober 2011

shit

har verkligen ingenting att göra, mitt huvud gör så jävla ont, typ dunkar som in i helvette -.- passade på att måla mina naglar, och även mina tå naglar om ni nu vill veta lite detaljer.. har typ västra depressitionen (stavning) förra året kom det snö den 15 oktober.. det är typ 2 veckor dit.. tänk om det snöar då? och om typ 2 månader är det december! noooooo, asso jag håller fan på att gråta. inte kul, vart tog sommaren vägen?  funderar starkt på om jag ska gå te köket och sno en kokosboll för att trösta mej själv.. men har redan propat i mej massa onyttigt idag så det får nog vara. dessutom är det inte världens finaste kokosboll, jag va typ skit sur när jag gjorde den så jag slog den och lite sånt, HAHA.. nu ska jag iallafall knapra i mej typ 4 st alvedon och hoppas att huvet inte ska sprängas. puss!


säääääääääääär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar