söndag 9 oktober 2011

mitt rum


städade mitt rum för ett tag sen och idag städa jag det igen! gjorde om i mitt rum för typ en månad sen, möblerade bara om, därför är det klister märken på ena sidan av sängen, för 4 år sedan va jag 9 eller 10 så tyckte jag det va jätte fint att sätta delfin klistermärken på sängen men vid 12 års åldern så väned jag sängen så klistermärkerna satt mot väggen, men nu vid 14 års ålder har jag då vänt tillbaka den för att mitt rum som är ganska litet ser större ut om jag har min säng som jag har den nu. tyvärr sitter dom nu i det här laget sten hårt. men om några månader ska jag förhoppningsvis få en ny breeedare säng så då slipper jag dom där klistermärkerna. dessutom ska jag köpa ny matta, för den mattan jag har hårar av sej sjukt mycket, även ska jag kolla på en fåtölj. 
sen ser det kanske inte så städat ut vid mitt smink bord och skriv bord men det är det, de är bara det att jag har så mycket saker :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar