lördag 1 oktober 2011

älskade häst

vi hade hoppning för fösta gången idag, på stor häst alltså. jag valde att ha min bebo Maverick. det gick skit bra, men det ända är att han var för het, alltså för frammåt. så det jag behöver jobba på är att fånga upp honom. annars var han hur underbar som helst, i dressyr brukar han ha gummisnodd för att han tar upp huvet. idag hade vi ju hoppning så då fick jag ta martingal. i början tog han upp huvet lite men det vara bara ett tag, sen gick han hur fint som helst på tygeln och allt. och hans galopp, gaah, han såg ut som en ridande prins, krökte på nacken sådär fint och hade öronen frammåt och glinten i ögat och fin galopp. underbart.
har sååååå stor lust att ba baxa honom så han bara blir min, han är så duktig!

kärlek till dej,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar