tisdag 11 oktober 2011

pluggar för fullt

plugg kväll.. 

har gjort klart NO uppgifterna, i morgon ska jag bara kunna allt i huvet, jag har till på fredag på mej för det är då vi har provet.
nu ska jag plugga franska, plugga i förrgår 2 timmar och igår 1 timma och idag ska jag gå igenom glosor som jag gjort för att komma ihåg allt bättre, på torsdag har jag franska prov. 
sedan får vi se om jag orkar gå igenom musiken, diss, fiss, moll och sånt skit. har faktiskt en synt (stavning) här hemma som jag kan öva på. vill verkligen lära mej spela piano innan jag går ut 9:an. gitarr skulle jag också vilja lära mej men en sak i taget. på torsdag har vi musik provet också. 

så vi har fullt upp denna vecka, men jag ska försöka. i morgon tror jag att jag ska få tillbaka mitt NO prov, hoppas iallafall på ett D denna gång.. det fick jag förut också, men han verkar vara jätte petig trotts att det kändes bra :/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar