tisdag 4 oktober 2011

jag har en plan sickan, plan A och plan B.

vill ha lov, nuuuuuuuu.
vill träffa älskade linda, mikkan, boander, jennifer, wilma, vill te ridläger, vill utomlands. jag vill allt förutom att gå te skolan, asso blä. fyfan. ALLT man gör i 8:an och 9:an AVGÖR min FRAMTID. jag har panik. jag är inte duktig. jag kommer sluta på Mc donald's taoletter, eller vänta, jag vet inte hur man städar toaletter. VAD FAN SKA JAG BLI ? jag vill bo i usa, med JUSTIN, vi ska ha 4 barn och va lyckligast i hela världen. lixom alla VET att SÅ kommer det bli, men jag behöver en reservplan. plan B lixom.
plan B.... är inte färdig än. så vi siktar väll på plan A. japp så blir det. 


random inlägg, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH. jag har inge liv. ska gå igenom no:n lite snabbt, bara för att försöka låtsas smart och duktig. sååååå nu ska jag plugga (läsa justin biebers bok) HEHE, den är faktiskt på engelska så :D PUSS , KYSS, STRUL OSV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar