fredag 7 oktober 2011

run forest ruunuuun! öh, vadå forest? jag heter evelina?

asso jag måste fan vara störd, på riktigt. min brorsa kom in te mej och ba: ewe, hänger du med ut och springer? vid det här laget har jag suttit hemma i 2 dagar i en soffa och inte gjort någonting, dessutom skulle jag få frisk luft. det gick skit bra att springa, kom hem för ca 20 min sen, meeen när jag kom hem, shit, då höll jag på att spy och min mage gjorde så fruktansvärt ont. ska iallafall ta mej till duschen sen ska jag sova, hoppas att jag kan åka te stallet i morgon och rida!






varför jag gjort märke över mitt ansikte var för att kameran gjorde mitt ansikte helt vitt o man såg bara ögonen.. igga mina kläder, mössa med boll på huvet, tjocka vantar, benvärmare, 2 par leggings, 1 långärmad tröja + kofta. 
de är ju alltid nice, huh? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar