onsdag 5 oktober 2011

jaja nu när vi ändå är igång

haha undrar hur många som snackar skit om mej igentligen? det värsta är ju att man faktiskt vet att alla gör det, men man vill inte tro på det. varför ska alla vara så dömande? varför ska det vara så svårt att låta människor vara sej själva? om man sticker ut betraktas man som konstig, man måste smälta in. som en liten fisk i ett fisk stim. i ett stort hav. ett jävligt stort hav. jag vill inte vara en fisk? HAHA nej men tänk va myket bättre allt skulle vara om alla bara strunta i skit snacket. underbart. HAHA en annan sak jag kom och tänka på: när man var liten sprang man över sin till kompis och knacka på dörren. jag kommer faktiskt inte ens ihåg när jag knacka på en dörr senast, istället skickar man iväg ett sms: jag är utanför. det är fan helt sjukt. när jag är 60 kommer fan människor flyga omkring i luften, utvecklingen går ju så fort. 9 åringar är värsta modellerna, vi har datorer smala som fan, OH HERREGUD VAD JAG LÅTER SOM EN GAMLING. nu ska jag sluta. aja, det här är ett sånt här: hoppas ingen läser det här inlägget inlägg, som man lägger upp på internet, HAH fattar ni vad jag menar? förut skrev man dagbok och nu ba: jahap, blogspot.com. HAHAHAH aja, jag börjar fan bli sjuk, fan va konstig jag är. 

tung bild, som en stämpel. påminner om mitt brännmärke på röven som jag fick av min plattång. 
BULLSHIT. för mycket bullshit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar