onsdag 5 oktober 2011

Im coming home, Im coomming home, tell the world I coming home.

såå nu är jag hemma. det va typ inget spciellt med ungdomsmottagningen, hon snacka om saker jag och dom andra redan visste. när jag skulle gå hem tänkte jag ta tag i ett löv (jag ryckar alltid i löv jag går förbi) men det va en taggbuske så jag fick den där jävla taggen in under min nagel och det gjorde så satans ont o blödda massor. har lite otur idag med andra ord. just nu är jag ute, det är ganska skönt väder. jag och B-rudarna har planerat typ lite om helgen. jag vill gå på bio och så vill vi sova i bebbes stuga och typ massa annat som jag inte orkar skriva. hoppas det blir som planerat iallafall! btw så tog belinda och martina MASSA sjukt fula kort på mej och dom idag med effekterna vi har på våra MacBooks, så jävla kul


fulbildmennifårlevameddet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar