söndag 9 oktober 2011

kissie VS dessie

Haha har ni tänkt på en sak? ja läser kissies och dessies bloggar (jag läser mer men orkar inte dra upp alla) och att läsa kissies och dessies blog är som att läsa samma blogg. tror att det var dessie som började med att ha höga strumpor + klackskor, vem har det sen, jo kissie. kissie lägger ut video på när hon kör bil, sedan lägger dessie ut. kissie köper UGG, dessie köper UGG efter (okej jag vet att dom är väldigt populära men iallafall) den ena lägger upp en bild när den har ansiktsmask, några minuter efter lägger den andra upp bild på sej med ansiktsmask. båda har chihuahuer. kissie startar en bloppis, jamen det är klart dessie ska starta en bloppis! båda lägger 'stolt' upp bilder på när dom är med i tidningar. båda har ungefär samma design på bloggen, kissie köper Chanel väska, då ska dessie ha en LV. kissie stödjer välgörenhet, nu ska dessie också göra det, OSV.  JAG BLIR GALEN.(visst det är bra att dom hjälper och så) meeen det är inte det jag menar, asso det jag menar är att det faktiskt är ganska tråkigt att läsa bloggarna då. det känns som om dom tävlar mot varandra, även fast dom skriver om exakt samma sak, det är till och med så att jag tycker dom skriver typ på samma sätt! liksom hallo?! jag har INGET emot dom, tycker dom är super fina tjejer som satsar och har lyckats men det är så tråkigt att läsa deras bloggar då, det är ju roligare att läsa om nått nytt, som ingen annan skrivit ? right?




bara ett exempel, gämför själv på deras bloggar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar