lördag 8 oktober 2011

indisk restaurang

hellu :)

förlåt för dålig uppdatering men som sagt åkte vi te Hööks och kolla på ridstövlar, hittade dom jag ville ha men dom hade inte i min exakta storlek.. suck. asso dom ska sitta perfekt, inte bara skostorlek 37, min storlek skulle i det här fallet vara 37, hög, normal. 37 står för a, som på vanliga skor, hög står för att dom är det högsta (asso det finns kortare sövlar men den här va högre) normal, är att jag har normala vader, att det inte behöver större där. HAHA suger på att förklara men jaja, den 25 oktober ska jag beställa hem dom från hemsidan eftersom att dom tydigen kommer då..

efter det drog jag, mamma och min bror till en jätte mysig indisk restaurang, dom hade super god mat! blev proppmätt. men så är jag som jag är, jag lyckas alltid skämma ut mej. när alla indier stod runt oss och jag skulle börja prata så satte jag i halsen och börja hosta hysteriskt, men det vägrade sluta! dom glodde as mycket och jag försökte sluta, men då kunde jag inte andas eftersom att den satt ju fast där nere i halsen. HAHAHA tillslut löste det sej och jag fick choklad av nån konstig anledning efter.. wft.
















dom kom in med maten i stekfat, som ställs fram på borden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar