fredag 30 september 2011

Tidsfördriv

Tio första

Första bästa kompis: Elin
Första bil: hmm, en leksaks bil från toysRus
Första kärlek: va värsta playern på dagis så hade typ 4 st samtidigt.. HAHA 
Första husdjur: en underlat
Första semester: tenriffa (kanarieöarna) 
Första jobb: hundvakt i en vecka.. 
Första köpta skiva: ted gärdestad tror jag.. shit det låter som om jag är 40+ nu.. O.o
Första riktiga kärlek: -
Första piercing: öronen
Första konsert: kanarieöarna (det var faktiskt jag som uppträdde, höhö)

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: dricker inte
Senaste bilfärd: idag te Granngården
Senaste filmen du såg: Never say never :D
Senaste ringda telefonsamtal: Mamma. fråga henne om hon kunde åka ner för backen och hämta mej för jag orka inte gå dom 500 meterna jag har hem från skolan.. 
Senaste bubbelbadet: Hos louise nån helg för länge sen
Senaste spelade CD: Justin Biebers album
Senaste gången du grät: i onsadags, när jag fick reda på att vi inte fick våra datorer försän idag.. hehe
Senaste måltiden: korv och potatisgratäng

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: är nunna :D
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja, idag i min MacBook ;)
Fastnat med blicken i någons urringning?: Jag är inte lesbisk..?
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: ja
Haft ett one night stand: fråga mej när jag gått ur mitt kloster
Busringt till någon: HAHA aa självklart
Kramat en kändis: ja faktiskt! 

Sju namn du tycker är fula

Gun - Britta Barbara
Peråke
Liselott Freddy
Bert

Ove
#nohate

Sex saker du gjort idag

Ätit
Brytit mitt löfte ang facebook
Bloggat
Kramats
fått MacBook

Bytt profilbild



Fem favoritsaker utan rangordning


Datorn, spotify, teven, mobilen, systemkameran


Fyra personer du kan berätta allt för
ALLT? Det går ju inte. 

Tre val
Blått eller rött?
Blått (helst rosa)
Sommar eller vinter? va det ens en fråga? sommar såklart
Choklad eller chips?
Choklad

Två saker att göra innan du dör

gifta mej med justin bieber

skaffa 4 barn med justin bieber 


En sak du ångrar
tänker inte skriva här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar