fredag 30 september 2011

Granngården

hej!

åkte iväg till Granngården, och köpte hö till kaninen som ska äta upp sej inför vintern. han kommer snart vara helt jäkla neck så mycket päls han tappar, helt sjukt.
aja, svängde såklart in på häst avdelningen. rider ju och har gjort det i 7 år nu tror jag :) så jag köpte två par ridstrumpor, som inte är såå snygga men dom är super sköna! kollade även på ridstövlar, som jag behöver. men dom hade inte i min storlek just nu så ska åka dit nån gång under nästa vecka och köpa. hittade även en ridväst som jag ska köpa när mina andra har blivit för små. ridbyxor skulle jag också behöva ha men det får bli nån annan gång :) 


btw så sa belinda att jag borde göra mina bilder större så det ska jag göra från och med nu :) 

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar