onsdag 28 september 2011

kock experten typ..

va typ nyss ute hos min lille kanin, haha han är så jävla söt. fast han tappar grymt mycket päls så man kan knappt klappa han, aja han fick springa runt lite medans jag tog massa ego bilder på mej själv. kom på att kameran låg i min jack ficka som jag hade i skolan som jag skulle ta kort med idag men det sket sej :/ aja den kom till användning iallafall, hann redigera en bild sen dog redigerings programet. men det kanske kommer bilder senare, om nu något vill samarbeta med mej idag -.-

nu börjar jag bli skit hungrig, mamma kommer hem sent och pappa kommer inte hem alls, han ska typ te oskarshamn idag.. bad dom köpa nudlar till mej eftersom att det är den ända maträtt jag kan göra typ, men nej, inga nudlar här inte. så nu får jag se vad jag ska hitta på, kanske kladdkaka? haha så typiskt mej, varför göra mat när man kan göra goda grejer? jaja, vi får se.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar