onsdag 28 september 2011

morning sunshines!

Godmorgon!

har nyss plattat håret osv, så är i stort sett snart klar. är så sjukt otaggad på att gå till skolan, vi börjar lixom 8.25 och slutar 16.05 hur kul är det? nä usch. helst skulle jag vilja lägga mej och sova ett tag till men a, det går ju inte. mitt hår eller mina kläder vill inte heller samarbeta med mej idag, så jag får vara lite ful idag, nice. ser att mitt rum behöver städas, igen haha. jag suger verkligen på att hålla rent och ha ordning. det är lixom inte jag. jag hatar när mina kompisar säger ' vänta, mitt rum är skit stökigt, jag har inte städat på jättelänge, jag lovar det är katastrof ' sen går man in och då liggen EN tröja på golvet. man ba: WOW, då är du inte välkommen hem till mej. här ligger det trosor, linnen, jeans, strumpor och massa andra kläder samt ett par hundratal toffsar, mm och allt är huller om buller. välkommen till mej. haha undrar vad dom tänker egentligen, typ: hur fan kan hon ha så här stökigt?! det är enkelt. aja, vi hörs efter skolan! puss.

 haha, också typ 1 år gammal bild, jag lovar att det ska bli bättre med nya bilder! ska ta med kameran te skolan så blir det bra, puss..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar